Miljonär?

Messade till min frisör för att höra om det var okej om jag tvättade håret ikväll för mitt riktiga hår var så skitigt.
Det gick bra.
Hon berättade även summan med pengar jag lagt ner sedan jag började att gå till henne i oktober.
9970kr....!!
Det är ca 8 månader vi snackar om.
Men då ska man tänka på att produkter ingår också.
Jag har ju trotts allt nu satt i löshår tvågånger, köpt en plattång, en specialhårborste, shampoo och inpackningar. Och under tiden jag var brunett gick jag ungefär var femte vecka och färgade utväxten.
Sen att bli blond har kostat en del ju och tagit tid.
Men nu kommer jag inte att behöva att färga eller så på ett par månader eftersom jag är blond i grund och botten så blir inte utväxten så konstig.

Lärde mig idag att det kommer att ta tid om jag vill hålla håret i schack varje gång jag tvättar håret. Men det är det värd! Jag älskar mitt nya hår.
Jag är snyggast med riktigt långt hår. Så det så!

Tur att jag bor ensam och sköter min egna ekonomi så ingen klagar på att lägger så mycket pengar på mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vore kul o se hur det blev!

2008-05-06 @ 21:40:50
Postat av: Hanna

Ny pressbild ska läggas upp inom en snar framtid. Tar nog nya bilder i helgen

2008-05-06 @ 21:50:13
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0