Målardrottningen

Jag har börjat att måla idag, duktigt va?
Rummet kommer att bli hur stort som helst.
Det blir vitt med en mörklila fondvägg, färgen var riktigt fin.
Hade glömt lite hur den såg ut. Hoppas att det blir bra tillslut :)

Jag maskerade igår och det resulterade i tejpbollar lite här och där.
Tösen var på bushumör igår när jag skulle sova, och jag var sugen på en nattsömn och inte en galen katt i sängen.
Så jag stängde henne ute ifrån sovrummet.

I morse när jag klev upp och öppnade dörren satt hon och åt.
När hon fick se mig så sprang hon iväg och in i mitt rum och slängde sig på överkastet och la sig.
Jag tittade lite konstigt på henne och undrade om hon kanske var sur på mig?!
Så jag tänkte fjäska in mig hos henne igen och lägger mig brevid och klappar henne längst ryggen som alltid och sen drar jag längst hennes svans och vad upptäcker jag?
Jo en tejpboll har fastnat längst ut på spetsen och den måste ha suttit länge eftersom hon vant sig vid den.
Hahaha va jag skrattade åt henne!
Det såg kul ut och den satt faktiskt väldigt hårt.
Stackaren...

Jaha nähä...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0