Kan ej sova

Ligger här och kan ej sova.
Låg och vred och vände på mig så till slut hämtade jag min äkta hälft, datorn.

Jag har beställt en rosa lyxig klänning.
När ska jag använda den?
Ingen som känner för att ha ett extra glammit party för min skull?
Hmm jaja i värsta fall får jag väl låta västerviksborna  slå i backen när en blondin i rosa klänning kommer in på något uteställe.
Bimbovarning? Oh ja, men jag bjuder på det.
Annars har jag en plan att ha en riktigt stor tjejfest men klänningstvång.
Mat, tjejsnack och för mycket vin kan alltid sluta bra :)

Vet ej va för rackartyg som mitt lillmonster har för sig nu, förhoppningsvis sover hon.
Hör henne inte iaf.

Ska upp och jobba över i morgon.
Duktigt och jag kan inte sova... suck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0