Jag har börjat.

Jag har börjat min storstädning nu.
Jag tänker faktiskt bara umgås med mig själv idag.
Tråkig människa?
Tyck det då.
I like it.


Pratade med syrran, stackarn får alltid lyssna på mitt babbel.
Men jag lugnade henne oxå.
Att jag kommit över honom nu. Det är så skönt att inse.
Att han inte äger mitt hjärta.
Att jag bestämmer själv över det.
Jag har makten.

Nämnde lite kort om Han oxå, drog den lilla faktan jag har om honom.
Svaret jag fick?
- Det låter som en sån man ska behålla.
Ja jag vet, efter helgen kanske Han inte alls är spännande längre.
Det är sån jag är.



Ken is a Hero, Barbie is a slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

många på gång?

2008-05-16 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0