Jag är stolt

Jag är stolt över mig själv för att jag faktiskt är rätt stark ändå.
Jag vet att Therese tycker att jag är en av dom starkaste hon känner.
Man måste känna mig på riktigt för att förstå vad hon ser och vet. Hon har ju varit vid min sida sedan vi kanppt kunde gå.

Men idag när jag cyklade hem var jag såå stolt över mig själv och kände mig starkare än någonsin.
Har ni kännt er så någon gång?

Skulle se på film igår, 1408. Blev uppmanad att den var jättebra och en skräckis. Jag hatar skräckisar så jag var skräckslagen innan filmen började. Så det började med att jag satt med knänan uppdragna så långt jag kunde, men slutade med att jag satt helt avslappnad.
Så nej 1408 imponerade inte på mig, men jag vet någon som sov dåligt i natt. Hahhahaha

Nu ska jag duscha, har varit och solat och svettades som en jävla gris. Var riktigt jobbigt idag faktiskt.


Just det Alexandra flugskiten, min lillasyster fick sommarjobb på Windy idag i 3 veckor. Grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0