Hon är duktig!

Tösabiten min är duktig.
Gissa vem som var en duktig katt idag?
Jo min!
Men hon blev ej chipad dom ska öronmarkera henne när hon kastreras ist senare.
Nu ligger hon trött här brevid mig.


Uppdatering om Han

Han får nyta namn nu för när man kallar någon för Han, är den personen speciell.
Han får heta Den Seriösa Playern, DSP.
DSP kallar sig seriös. Han dissar mig på måndagen, när han kom hit i lördags för att vara med på våran grillfest.
Vi skulle ju vara vänner och har gemensamma vänner. Och eftersom vi knappt träffats så finns inga såna känslor.
Han kommer hit jag får en kram och han är väldigt närgången, skojar och rör gärna vid mig.
Jag funderar och undrar om han kanske har ångrat sig lite?
Vi sitter i soffan och han vill att jag ska sitta jättenära, men det gör jag inte. Varför känner jag?
Han håller och värmer mina fötter. Sen kommer dom till Stadt för att säga hej.
Han undrar om det är okej att ragga på henne bakom disken jag undrar vem av dom och tittar på E och E som står vid entrén, han menade mig.
Jag frågar Ted om han har sagt något.
Ted säger kort: - Glöm honom.
Han har tydligen direkt när han kommer in på paladium tagit ett nummer. Och sen raggat runt som fan.
Jag tror att han seriöst har en ordentlig 30årskris.

Han är inte värd mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0