Han

Kan någon ge mig ett facit, en handbok eller liknande som beskriver hur killar funkar?
Ja jag vet att jag inte är den första som önskar mig det, inte heller den sista.

Men Han.
Jag vet inte vad jag ska säga eller reagera.
Han gör en sak, skriver en annan.
Först på, sen off, sen på och sen off igen.
Sen överaskar han mig på jobbet.
Han vill träffa mig en dag tidigare än planerat men jag nekar.
Vi träffas som planerat och vi har det bra.
Sen blir han off igen.
Vad händer?
Är det jag som inte hänger med?
Spelar han svår?
Eller är han helt enklet inte ens intresserad?

Nej han är ett mysterium

Kommentarer
Postat av: Icka

Killar är ett mysterium och det finns nog ingen tjej som förstår sig på dom. Om dom är intresserade kan dom väl visa det med en gång?

2008-05-18 @ 19:15:27
URL: http://ickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0