Gosch

Shit va trött jag är..blir inte piggare av tanken på att väckarklockan ringer typ tjugo över åtta i morgon.
Men vill man vara fin så får man skylla sig själv.
Sen är det projekt: Hanna ska vara shopping/fredags snygg bara för att.
Sen städning AB fram tills lunch, då ska vi utnyttja mitt presentkort på tre rum och kök.
Sen far jag,Ted och kanske Ida och Putte till Linköping. Jag ska köpa barbord och lite skit så vanligt. Jag håller på med listan nu och den ser ut än så länge såhär:
- Barbord + 4 stolar
- Sängben
- Sofföverdrag
Sen är det lite fönterlampor och sånt.

När vi kommer hem så ska vi rensa ur förrådet och sånt. Sen på Lördagen efter att jag jobbat ska vi tillbringa dagen åt att köra massor av vändor till soptippen, duktigt va?
På kvällen är det grillfest igen. Nice och nu ska jag fan bli lite full! Det är min plan iaf.

2 veckor kvar till festivalen! Wiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0