Goddagens

Vad har jag hunnit med sedan jag kommit hem?
-Ätit en daimglass.
-Blivit söndergosad av Tösen av glädje av se sin mor.
-Kollat nätet.
Men det roligaste hittills är när jag satt på Tösen sin sele och tvingade ut henne på innergården.
Hon tyckte jag var lite dum först innan hon förstod vad som hände.
Men hon tyckte att det var skitspännande.
Jag var ute med henne i 2 minuter typ.
Hon ville inte gå in!
När vi kom in satt hon och pep vid dörren :) Kul ju att kunna ligga på en filt i parken i sommar med henne!
Min katt är klockren.
Nu är det nog pratat om henne.

Jag var kort och lite hård emot Han igår. Har lite dåligt samvete.
Men spelar han svår, får han smaka på min bitchiga sida.

Klänningen jag lagt ut här nere.
Varför i helevet kan man  inte ha den i Västervik?
Så extrem är den inte.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var gärna med och svara på frågan i min blogg.
Ha en trevlig kväll

2008-05-19 @ 16:49:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Anonym

sa aldrig att den va extrem förstår bara inte var du hade tänkt va så fin här?! stadt lr palladium lr?

2008-05-20 @ 15:21:46
Postat av: Hanna

Det vet man aldrig

2008-05-20 @ 17:13:16
Postat av: Hanna

Det vet man aldrig

2008-05-20 @ 17:13:32
Postat av: Anonym

Du fråga om åsikter o jag gjorde tydligen misstaget o gav "fel" åsikt

2008-05-20 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0