God morgon världen!

Att vara hemma igår var nog det bästa jag kunde göra!
Jag vaknade klockan nio och kände mig jättepigg.
Visst är jag lite hängig men inte alls sådär som jag varit i  helgen.
Nej jag känner mig laddad inför dagen :)
Hoppas att det blir en kul kväll på jobbet. Grabbarna ringde i går eftermiddag och undrade vart jag höll hus :)

Drömde att jag fick massor av sms i natt eller sammanlagt typ 7 stycken.
Jag vill ha just dom på riktigt. Kan jag det?
Hmm förmodligen inte....hmm tragiskt.

Nej nu ska jag nog käka gröt så jag blir stor och stark.

Kommentarer
Postat av: mingla

håller på med ett skolarbete om just blogging och jag undrar om du får betalt för att blogga? vore snällt om du ville svara.

2008-05-13 @ 09:55:59
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Läsare

God Morgon Hanna. Hoppas din dag blir en att minnas

2008-05-14 @ 08:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0