God morgon världen, god morgon Tösen

När jag vaknade hörde jag det där jammandet.
Lilltösen ropade :)
Så jag ropade på henne och hon kom och myste.
Jag tog tag i mitt liv och tvingade upp mig ur sängen för att ge henne lite mat.
Jag tror att hon haft konkerans om maten innan eller hur det stavas för shit vad hon äter!
Hon känner sig redan hemma iaf och vi har haft vårat första bråk.
Jag lämnade mina frukostmackor med kalkon på vardagsrumsbordet och gick.
Sen satt hon där och hade precis tänkt att kalasa.
Nej nej.
Det går inte.
Men myser väldigt mycket gör hon.

Jaha ska bege mig emot jobbet snart.
Inte alls sugen längre.
Men men.

Kommentarer
Postat av: Therese**

Hanna du MÅSTE lägga upp en bild på ditt lilla monster! Jag vill se! :)

2008-05-18 @ 10:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0