Ge mig bröst!

Jag måste snart umgås med ett par bröst. Minst.
Jag umgås bara med snoppar just nu hela tiden.
På jobbet och fritiden.
Jag saknar mina vänner med bröst och mutta.
Det är inte det att jag inte gillar mina vänner med snopp mindre.
Men jag saknar ett riktigt tjejsnack. Få diskutera senaste klackarna, få BH tips, prata sexställningar och dildos.
Prata om Mr.right, dricka för mycket vin och leta efter den perfekta outfiten till kvällen.
Jag vill vara tjej för en kväll.

Jag vill ha Zanna, Ollan, Therese, Lina, Inga, Emelie och dom där i min närhet.
Jag saknar dom :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

trodde du hade den bästa vänskapen med tezza. men du får väl ta o gå ut o ha en skyllt vill nån tjej bli vän me mig haha

2008-05-28 @ 11:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0