Gaddning

Jag har nyss kommit hem från Tatueraren här i stan. Suttit och tittat på när min arbetskamrat har gaddat sig.
Han fyllde i en han hade med färg, det blev grymt fint! Gillar hans ros han gjort, super fin!
Jag har missat att berätta för er om min som jag planerade att göra.
"Genom svårigheter till stjärnorna", ett latinskt ordspråk. Hade tänkt göra den på engelska tills Forss frågade mig om jag var säker?
Självklart sa jag ja och då berättade han att det var Nasas motto och någon flygvapens grej oxå. Då var jag glad att jag inte gjorde den!
Men jag har ju en annan jag planerar att göra så jag ska börja på den. Den ska börja runt min gamla och fortsätta till ryggen. Som en blomstjälk och sen ska det komma 3 blommor på ryggen. Det kommer nog bli jättefint. Våran tatuerare är så duktig på blommor. Så jag tänkte starta på den.
Det var bra träning för mig att sitta där och "lära känna" tatueraren och lyssna på ljudet. Vänja mig och se att det inte var så farligt :)

Jaha nu ska jag in en dusch och tvätta mitt hår och fixa det så att det är rent och fint inför i morgon när jag ska bege mig till Vimmerby :o) Ska umgås med Ruben. Det ska bli riktigt kul, var lite Rubensjuk. Vi ska åka och umgås med hans föräldrar lite. Aldor och jag saknar varandra. Ni kanske tycker att det är lite knäppt att hälsa på sitt ex föräldrar, men varför inte? Jag och Ruben är vänner och jag tillbringade mycket tid med föräldrarna oxå.
Jag och Titti, Jockes mamma hade kontakt länge efter att det tagit slut där oxå.
Men hon var ju hela tiden en extra mamma för mig. Jag var 15 år och umgicks, nästan bodde hos Jockes familj. Titti stöttade mig massor när John gick bort. Jag var inte bered på att mista hennes stöd och hon tyckte om mig massor.

Umgås ni med några ex eller deras föräldrar?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Blir nog värre på lördag... Men det blir nog en annan gång

2008-05-08 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0