Får du mig skratta..

...så har du mig.
Jag tänker på Han ikväll.
Det är dumt.
Och fortfarande konstigt.
Men han fick igång mig med en skön attityd och skämt.
Vi hängde på varandra och hade en skön chargång (eller hur fan det stavas)
Vi hade kul, iaf jag.
Han var så som jag vill att jag vill att en kille ska vara.

Jag och även min bror går in i perioder då vi inte kan sova.
Jag är inne i en sån. Eller sova kan jag.
Men jag kan vara vaken hur länge som helst.
Jag vill inte lägga mig och nu borde jag verkligen det!
Verkligen verkligen.
Så nu ska jag tvinga mig själv tills sömn.
Hoppas jag drömmer något bra.
Igår drömde jag om msn, låter det kul?
Hmm nja.

Gå och lägg dej Hanna


Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0