En snabbis

Jag skriver lite fort..
Jag MÅSTE börja städa snarast.

Igår möter jag upp chefen E en snabbis på stan med hennes pojkvän och hans vän.
Vi skulle äta glass, men jag var inte sugen när jag kom ner.
Jag hade sån huvudvärk, tror att jag börjar att få lite migrän för jag mår illa oxå när jag får såndär huvudvärk.

Jag och chefen E går med hennes hund. lite i förväg.
Vi pratar och skrattar som två par bröst kan göra brevid varandra.
Som ett par bröst och en snopp kan prata och skratta.
Som två snoppar kan prata och skratta.
Vi pratar och skrattar helt enkelt.
Vi går förbi Harrys och där sitter DSP och käkar planka med henne ha bytte nummer med förra helgen.
Jag och chefen E skrattar vidare lite extra mycket.
Jag ringer och skvallrar till Ted, han kan inte heller annat än skratta.
Ja personer som DSP kan man bara skratta åt.

DSP hade ringt till Ted idag för att få information om flickan. Ted hade ingen.
Mohahahaha.

Jag har nu skaffat det viktiga till festivalen.
- Tält
- Liggunderlag
- Sovsäck
- campingrygga

Och idag köpte jag nya convers.. jag är så snygg!
Sexiga lilla jag.. ironi? Mohahaha ja absolut!

Jag tror att jag får mycket lyckorus av solen för shit va flummiga mina inlägg börjar att bli :)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ja de va jag som skrev till dig om hultan :) om du skulle dit frågade jag ? :)

2008-06-01 @ 11:05:36
Postat av: Andreas

Ja de ska bli sjukt najs me lite hultan igen :) om du vill tjöta lite kan du ju adda min msn: [email protected]

2008-06-01 @ 18:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0