Duktigt Hanna

Messade lite med Han, undrade vad han gjorde.
Fick svaret:
Äter pizza och vill träffa dej.

Då var jag en duktig tjej och svarade att vi ses ju imorgon och Han kunde få följa med och hämta kattungen.
Och det gick Han med på :)
Eller bara om jag hade en låda så att hon inte kissade i bilen. Om hon skulle vara lös skulle hon sitta i mitt knä så att kisset kom där.
Snällt ;)

Visst kunde jag bestämt att vi skulle ses ikväll men jag kände inte för det så.
Jag har inte städat klart för att jag är en dålig människa.
Jag hatar att städa, men är en jävel på att stöka ner.
Jag vill ha det städat och fint när Han kommer.
Och jag vill vara fin när Han dyker upp.
Jag vill liksom lukta gott.

Det slog mig Han har bara sett mig från min "dåliga" sida.
När jag var hur förkyld som helst.
Bakfull osminkad och så förkylning på det.
Osminkad med ett gäng finnar och luktade säkerligen inte hallon då.
Men fortfarande vill han träffa mig.
Han måste vara sjuk.

Eller är jag så charmig på riktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0