Dagens

Dagens humör: Smått irriterad i början av dagen, men nu är jag glad (misstänker att det är solens förtjänst)
Dagens mående: Rätt neutralt.
Dagens borde: Ta tag i min lya...ångest...
Dagens frisyr: Fläta på jobbet, utsläppt på fritiden
Dagens klädsel: Arbetsklädd på dagen, gröna byxor som slutar under knäna (mitt nya beroende), linne o munkjacka
Dagens planer: Försöka att komma fram till vad jag ska laga för mat.
Dagens materiella vill ha: Ett hemmabiosystem?
Dagens längtan: Att ja, ni vet...sluta grubbla och bry mig.
Dagens fundering: Om jag inte borde vara nöjd nu.
Dagens beroende:
Glass?
Dagens tråkigaste: Att vi inte kommit så långt i båten som planerat.
Dagens tidning: Vecko revyn
Dagens låt: Hela Foo fighters skiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0