Blond och långhårig.

Ja nu har det skett!
Jag var lite nervös innan när jag skulle till frissan. Tänk om jag skulle bli missnöjd? Det är ju mycket pengar.
Men gaaah va nöjd jag är.
Har ju gått ett par månader och inte alls varit nöjd med mitt hår.
Och nu med löshåret och tonen på det så har det blivit sjukt fint.
Tessan var så stolt så stolt.
Jag var rädd att jag skulle se mycket yngre ut än innan. Men det gör jag inte. Kanske liiite men inte alls så som jag trodde.
Jag är så sjukt glad att vara tillbaka till det långa håret och löshåret. Det är så fint. Tjockt och härligt. Kanske inte det mysigaste att gosa med, men ändå. Det ser bra ut :o)

Annars då?
Jag är glad.
Jag älskar mitt jobb, iaf idag ;o)
Det är en enda stor lekstuga, det är det faktiskt. Men idag när vi alla var inne i formn av övertrötthetstrans är det sjukt kul.
Man kan göra vad somhelst.
Även min frisör var en aning övertrött nu på slutet och gisses. Hahahaha
Hon är bra hon.

Snart Kattdags.
Önskar att det var en hund, men det får komma senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade det ? :)

2008-05-07 @ 09:08:57
Postat av: Hanna

För mig kostar det 1500kr att sätta i. Men min frisör räknar på mängden hår och hur lång tid det tar att sätta i. Jag har bara i bakhuvudet eller hur jag ska säga. Så jag har inte hela håret, för det behövs inte för att det ska se bra ut.

2008-05-07 @ 14:43:56
URL: http://www.dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0