Bikinilinjer = sexigt?

Tydligen!
Jag läste i veckorevyn om 10 saker som killar tänder på som vi inte visste om.
Där bland bikinilinjer, att killar tycker att det är sexigt.
Det trodde jag faktiskt inte. För jag känner mig rätt töntig med linjerna, som att det förstör.
Jag har funderat på det i några dagar eftersom det börjar bli dax för bikinilinjerna att träda fram om man inte undviker beachen. Något som jag inte har planerat, jag tänker steka mig och bli brun och het.

Så på våran fest i lördags så satt jag och snackade med grabbarna och frågade om det var sexigt.
Och alla hade ett gemensamt svar: Ja!
Och jag är väl lite korkad som inte kunde räkna ut varför.

När vi tjejer är bruna med bikinlinjer så lyser alla kroppsdelar som grabbarna vill åt även i mörker: Muttan, brösten och rumpan.
Och som dom sa: Och när ni öppnar munnen så lyser tänderna och då vet dom att där kan man oxå stoppa in snoppen.

Ja killar är enkla, inga tvivel om det. Om dom inte gillar något speciellt vill säga.  

Men jag tycker inte att bikiniränder är sexigt, inte alls. Kanske beror min inställning på att det är fult när man har ett linne som har annan form än sin bikiniöverdel?

Vad tycker ni om linjer?

Kommentarer
Postat av: Markus

Kan säga att alla är inte så, jag gillar inte bikinilinjer, hellre en fin solbränna överallt

2008-05-13 @ 07:01:27
Postat av: Hanna

Känns skönt att höra :)

2008-05-13 @ 09:28:39
URL: http://www.dimba.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaha det är ju klockrent!!! Måste ju vara samma för er tjejer att ni gillar killar mid kalsongranden! Med tanke på då ser nu flaggstången ordenkligt. Har du sett någon flagg stång i någon annan färg än vit??=)

2008-05-13 @ 12:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0