Vakna upp med ett one night stand?

Okej.
Du har partat, dansat och drukit goda (eller häxbrygder) alkoholhaltiga drycker.
Blivit fyllekåt (eller bara kåt, kanske uttråkad?)
Du lurar med någon snygging hem (nej kanske ser förjävlig ut, men visst är alla lite vackrare i alkoholens dimma)
Eller blir lockad av någon konstig fyllecharm att följa med personen hem.
Ni har iaf kommit till punkten där det ska bli lite motion i sängen (eller vart andan nu faller er in)
Ni har hett hett sex, medelmåttligt sex eller så suger sexet. Ni har hur eller hur sex oavsett.

Det kanske har tagit 2 timmar, 20 minuter eller 2 sekunder.... vem vet?

Här kommer vi till punkt: Vad gör ni nu?
Somnar tillsammans eller så går någon av er hem.
Om ni somnar tillsammans, är ni såna som är kvar länge dagen efter då?
Duschar tillsammans och äter frukost?
Eller vaknar ni lite innan och rymmer?

Är det en främling som fått mig omkull.
Så gör jag vad jag är där för att göra: knulla.
Vill jag vakna brevid min erövning med utkletat smink, bakfull, inse att han inte är lika snygg som dagen innan?
Oh no! Jag går så fort jag kan, helst på natten om möjligheten finns.

Jag minns en gång när jag fått med mig en kille hem till mig för länge sen.
Han stannade till typ två-tre på eftermiddagen. Jag blev en aning uttråkad och hade inga direkta skäl att slänga ut honom.
Jag är så jävla snäll.
Men jag var tvungen att visa hur jag såg ut egentligen, duscha tillsammans och bara känna mig rätt ofräsch framför en främling.
Men är det så nu att jag måste umgås med personen dagen efter hemma hos den.
Så är jag snabbt uppe och tittar mig i spegeln och försöker se lite fräsch ut.

Att äta frukost ihop för mig är faktiskt rätt stort. Jag gör verkligen inte det med vem som helst.
Det är ett av mina tecken att nu är vi seriösa, detta är något jag vill satsa på.
Hmm eller jag kanske skulle kunna göra det med Stressbollen, men vi har ju snart känt varandra i en evighet.

Och på tal om Stressbollen.
Det slog mig igår, det skulle aldrig funka.
Om det skulle varit vi, skulle det blivit vi för 5 månader sen.
För för mig ska det nästan vara uppenbart från första stund och det har det aldrig varit.
Nu skulle vi bara bli varandras andra hands val, och det är inte rätt. 
Men jag är nöjd över att ha honom i mitt liv, verkligen. För han är som sagt en stressboll.
Märks när vi har tid för varandra igen, det känns som det kommer att dröja...

Men men jag har ju fullt upp, jag måste ju fokusera på alkohol hela helgen :o)
Sen nästa vecka blir det övertid tisdag, onsdag och på torsdag slutar jag en timme tidigare och springa till Tessan och fixa håret.
Sen springa till tåget åka till Linköping ocg fika med Ingalill en timme och sedan vidare till Lund. 
Till mina älsklingar. Då blir det även då party.
Måste hinna shoppa en jacka och present till Ollan.
Sen är det en ny kvällsvecka med mycket att stå i antar jag.
Mycket att göra på jobbet.
Så lite har jag ju att sysselsätta mig med..


Detta kommer aldrig bli en modeblogg, men:
Idag leker jag sommar här hemma och springer med mina korta sommarjeans och min gula långärmade tröja. 
Gaah jag vill ha varmt nu.

Och till sist: Jag ska med Jimmy (jobbar kompis) till tattueraren på tisdag och föröska få en tid. Wiie.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0