Uffe är en bra handduk.

Nyduschad och Takida är i playlistan, det är grejor det!

Jobbade igår och det var segt som fan, det var kanske 59pers inne.
Så jag hade det inte allt för kul i garderoben i min ensamhet.
Det roligaste var väl när jag smet på toa och det inte fanns några handdukar att torka händerna på.
Så jag gick  ut till receptionen, där Uffe står (vaktchefen) och torkade av mig på honom.
Det kopplade inte för honom även att jag sa att pappret var slut förens jag på väg bort vad jag nyss hade gjort.
Mohahahaha (ja jag hade tvättat händerna ordentligt innan, jag gjorde det mest på djävulskap, han behöver det.)
Han blev inte överlycklig, men han gav igen genom att blända mig sen med sin jävla ficklampa.
Det är sjukt ensamt att jobba i garderoben när man knappt har något folk och vakterna kan ju inte lämna sin positioner heller, men dom smet ett par gånger till mig.
Nej det hade varit mycket roligare att suttit i entre´n då hade jag haft sysselsättning iaf.
Sen skrattade jag gott åt Emmy när hon kom fram full som en kastrull till mig hela tiden. Hon och hennes vän hade en halv orgie upp på garderobsdisken framför mig.
Paul fick sig en show när han upptäckte det hahha, jag tror han gillade det big time.
Efterfest var bokad, man jag pallade inte.
Ist gick jag hem, försökte ringa min kombo. Inget svar.. hmmm..
När jag kom hem hittade jag honom på sin soffa sovandes. Jag försökte få liv i honom så att han skulle lägga sig i sin säng.
Det var omöjligt! Han sov som en stock, kontrollerade att han andades iaf :o)

Jag har nog världens bästa kombo! Det funkar mycket bättre än vad jag trodde att det skulle göra.
Vi umgås ju absolut inte hela tiden. Men vi snackar ju varje dag. Kollar läget och så. Rätt skönt att komma hem och ha någon att snacka med om jobbardagen och så.
För man kan alltid prata av sig hos honom. Han kommer att veta alla mina mörka hemligheter hahaha.

Vet inte vad det blir idag, om det blir att sitta hemma eller kanske pumpen om jag har någon att lura med.
Försöker få tag i Zanna, det går så där just nu.. hmm...

Nej men jag uppdaterar sen.
 


Kommentarer
Postat av: Victoria

Gick du på deras konsert?

2008-03-23 @ 14:25:03
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se
Postat av: Hanna

på takidas? Nej tyvärr har jag inte gjort det ännu..
Men hoppas det blir till sommaren, jag älskar dom

2008-03-23 @ 16:35:24
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0