Stumpan,skogen och min Bimbo

Kom hem igår på morgonkvisten, Jag har blivit så extremt duktig på att gå upp tidigt :o)
Så duschade jag och fixade mig lite. Ringde moster V och kollade vart dom höll hus. Max och hon var på g in till stan och vi bestämdes för att mötas upp på djuraffären.
Max skulle ju få välja kanin.
Jag kommer dit och Max har redan valt kanin. Attans!
Han har valt världens sötast dvärgvärdurs kanin, som var lite vit/krämfärgad och hon ska heta Stumpan :)
Men saken hör till att Vanja skulle ha frågat lite mer. Stumpan är 6 veckor och uppvuxen i ett kök.
Stumpan ska ju bo i hönshuset och har alltså tack vare att hon är van vid kökstemperatur ingen vinterpäls.
Så nu blir det att försöka hitta en inomhusbur fort eller en värmelampa.

Jag, Vanja och Max gick sen till stadsparken och matade änderna, hyrde film och köpte Mcdonalds mat. Sen låg vi i min soffa och var tre soffpotatisar :o) Det var mysigt.
Jag tvättade lite under dagen och sen la jag mig och sov ett tag på eftermiddagen.
Styrde runt lite och köpte en sallad och sådär.

Åkte ut till skogen och hjälpte till och tvättade en sval och diskade lite. Låg och kollade på en film som var riktigt skoj, jag skrattade nästan hela tiden :o) Vet ej namnet.
Känns trist att jag förmodligen inte kommer att få träffa min stressboll den här veckan. Antar att han kommer att ha fullt upp och jag jobbar ju kväll..

Nästa helg kommer att vara Zannashelg. Zanna lämna mig/oss och åker till Norge och jobbar fram till Juni.
Jag kommer att sakna min Bimbo. Men jag är sjukt glad för hennes skull att hon kommer iväg.
Så på fredag blir det party i Västervik och på lördag blir det party i Vimmerby. Så ja Hanna ska vara en fyllekaja hela helgen.

Låg och halvsov och en glad L kom och var jätte glad, hånglade upp mig och gick och la sig i mitten. Fortsatte och halvsov och vaknar till att någon låg och skrattade bakom ryggen på mig.
Vad drömde du egentligen?

Nähä jag tror att jag ska gå och lägga mig och sova lite, det är ju söndag trotts allt och då behöver man inte göra ett skit :o) Sen ska jag äta gröt och ägg och umgås med Zanna :o) Min Bimbo

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon på dig :} Hoppas att du sov gott inatt.

2008-03-16 @ 09:26:43
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Maja

Hånglade upp dig, det lät mysigt. ;)

2008-03-16 @ 09:29:19
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Stressbollen

hahaha känns det trist att vi inte kommer cs?? börjar du bli kär? ^^ Men så e det juh ibland, japp ja kommer vara upptagen hela veckan! Nästa vecka också ska iväg på utbildning då...
Vecka 15 har ja det lite lugnare, har juh tävlingar o så o tänka på...
Vet fortfarande inte vad jag drömde om *skrattar*

Kram på da

2008-03-16 @ 12:49:17
Postat av: Hanna

Lia Florenz:
Haha javisst sov jag gott.

Maja:
L är en hund, men det är mysigt iaf :o)

Stressbollen:
Hahah Du är ju min stressboll bara. Så bli inte rädd stressis ;o)

2008-03-16 @ 16:37:32
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0