På tåget

Sjukt egentligen... jag sitter på tåget nu med min dator. Tänk att man kan det, ett litet litet kort som sitter i den gör så att man kan gå online vart som helst.

Längtar tills resan är över och att jag får vara med mina älsklingar.

Blir så ledsen när svartsjuka måste finnas, ta bort det från denna planet för fan!
Jag hatar det.


På tåget från viken till linköping så låg jag och sov. Men jag vaknade med ett ryck och var hundra på att Lycka sprang ut i gången, att hon legat vid mina fötter och var med mig på tåget.
Måste sett lite roligt ut när jag helt galen slår upp ögonen och är på väg att slänga mig ut mot gången typ.
Men det var som att jag kunde känna hennes kropp som drogs längst mitt ben när hon skulle rymma iväg.
Hahahaha

Nähä jag uppdaterar i morgon senast :o)

Kommentarer
Postat av: Någon

varför är du svartsjuk?

2008-03-29 @ 18:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0