När man tänker efter..

Jag är extremt närhetskåt idag, Inte sexsugen. 
Mest sugen på att bara få ligga brevid någon i soffan. Ligga i sked eller med mitt huvud på någons bröstkorg. Gaah, ge ma som dom säger här i viken.

Vet ni vad jag inte alls att göra när jag är bakfull, städa och duscha.
Okej det är skönt att få duscha. Men jag är oftast så trött i kroppen och har absolut ingen energi. Så min kropp tycker att det tar så mycket på krafterna när jag duschat att jag helst vill lägga mig efteråt.
Om jag har varit så dålig att jag hållt på att spy och haft mig, då måste jag lägga mig på golvet. Nej det är en pina.
Men jag har duschat idag jag lovar.
Städa samma sak där, jaghar ingen ork.
Jag är imponerad av Ted som har tillbringat natten på sitt toagolv att han orkade hålla på att fixa där nere. Han ska ha en applåd *applåderar för fullt*
Han gav sig på sitt stora akvarium med att flytta all sand och sedan flytta på det.
Jag hade aldrig pallat, jag satt snällt och tittade på när han höll i gång.

Nej nej nu orkar jag inte mer... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0