Jag älskar Zanna

(jag vet att vi sa att det var larvigt innan)
Men jag älskar sättet hon får mig att tänka och hon hjälper mig att komma fram till hur allt är och borde vara.
Hon frå mig alltid att tycka att på slutet av våra långa disskutioner att jag är en bra människa. Att alla val är mina och att det alltid finns en lösning. Hon ger mig mothugg när det behövs och så.
Oftast handlar våra disskutioner om killar och sex.
Vi är besatta och vi älskar det, där är vi lika alla andra tjejer.

Det slog mig innan att när jag gick tredje året på gymnasiet sa jag att när jag är 22år ser jag mig såhär:
Att jag bor i en två, har ett jobb, är singel förmodligen och kanske har en katt.
Och det är ju precis där jag är idag... hmm scary...(eller katten har jag ju inte fått än)

Jag tänker på folket här i viken. Vi kan börja med tjejerna


Kommentarer
Postat av: thehappysinner.bloggie.se

du har mig!

2008-03-17 @ 01:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0