Flytt till landet.

Jag sitter hos syrran alldeles nyvaken.
Jag har på mig:
Tajhts (eller hur fan det stavas)
Två par strumpor
Sport BH (nej jag orkade inte ta av den)
Brottarlinne
och en långärmad top.
Har sovit med en fleecfilt och ett duntäcke.
Nej jag har inte frysit, nej jag har inte svettas.
Det var lagom.

Byggde iordning extra hönsutrymmet till kaninbur igår. Man tänker att saker är enkelt men det tar faktikskt tid. Tog några timmar iaf.
Men nästa gång jag ska snickra ska jag köpa skruv och ta med min skruvdragare. Måste köpa bra spik oxå den vi har här är lite värdelös. Lång och smal. Uppskattas ej :o)

Nu har syster gjort frukost. Alldeles jätte färska ägg kallar på mig.  Mums.
Återkommer sedan. Måste ta disskution om Mr.right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0