Fika och film..

Jag är besatt av Juno, grym film och ärlighetsmannen diggade den oxå :)
Fika med te, glass och chips...hmm vilken blandning. Även L fick, det uppskattades.
Jag har varit hångelsugen länge och L gav mig några rejäla omgångar, så att jag tror att det räcker och blir över för hela året.
Jag gillar henne mer och mer. Man var ju lite rädd dumt nog i början. Visste inte riktigt hur man skulle bete sig och så. Men antar att det är en vane sak.
Man är ju van vid hundar som man kan röra lite som man vill utan att något händer. Men men va gör man, man kan ju inte ändra en personlighet.
Antingen acceptera eller dra, gäller ju alla arter.
Klockan blev lite mer än man tänkt sig och min väckarklocka ringer vid 03.30 i morgon, grattis!

God natt
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0