Det är brudarnas fel!

Zanna och jag pratade i telefon.
Körde det vanliga snacket om killar och bla bla bla...
Och dessa killar. Verkligen bra killar, skulle kunna vara dom bästa!
Men.
Dom är förstörda.
Dom är trasiga som fan.
Dom är fega.
Och vet ni?
Det är brudjävlarna som förstört dom.
Det är brudjävlarna som slagit dom trasiga.
Det är brudjävlarna som gjort dom fega.

Så tack brudjävlar som lekt sönder dom fina killarna, så att dom blivit riktiga mongon.
Så att dom inte kan ha ett vettigt förhållande, utan helst vill fly fältet och missa chansen.

Och vi blir skadade, vi som anser oss att vara riktiga kap (nej det kanske vi inte är egentligen)
Men poängen är: Man hittar den där killen som vänder jorden ut och in, får alla klockor att gå baklängs och man flyger 3 centimeter ovanför marken av lycka konstant.
Allt är frid och fröjd.
Tills killen inser att: helevete, det kanske kommer att göra ont.
- Bye bye baby. Du är underbar, men jag klarar inte förhållande just nu.
Där står vi med lång haka och undrar: Va fan hände??
Killarna går vidare och försöker hitta något bättre, något säkrare. Och dom gör om samma sak om och om igen.
Där står vi och var bereda på att ge våra världar till dom, nakna och har känslan av att allt blivit missuppfattade.
Så jävla blottade.
Men vi väntar och vi hoppas, att den fina killen som förvandlats till en bad boy på jakt efter en säker lycka med tio tjejer på en gång ska komma tillbaka.

Tack brudjävlar.
Vi hatar er.

Grejen är att jag kanske oxå tillhör brudjävlarna, gör jag det?


Kommentarer
Postat av: Titti

Kolla mitt inlägg "Paul Frank" och tyck till! Riktigt gulliga saker, med såå mycket sommarkänsla! :D

2008-03-20 @ 01:16:26
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Ida

Mycket bra skrivet! Jag vet inte vad mer jag ska säga.
(tysta applåder...)

Ha det fint!

2008-03-20 @ 01:17:53
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Hanna

Titti: Jag kollar det!

Ida: Åhh jag blev så lycklig av din kommentar!

2008-03-20 @ 01:25:39
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Anonym

den är nog inte bara alla tjejers fel. Hur många killar är det inte som blev av med oskullden i sen ålder och därför tävlar med sina kill kompisar om o få ner lika mång som dom. o för det mesta så kankse killarna i detta fallet inte vill ha nåt fast förhållande för att dom blir rädda för att tjejen ställer för mycket krav. som just tjejer är bra på att göra.

2008-03-20 @ 10:57:38
Postat av: Hanna

Det är väl klart att jag inte drar alla tjejer över samma kam.
Men som du säger: Killar är rädd för tjejernas krav, och någon gång måste dom varit i ett förhållande för att upptäcka det.
Alltså: brudjävlarnas fel.
Hahhaha

2008-03-20 @ 11:26:55
URL: http://dimba.blogg.se
Postat av: Anonym

ja du så kan de nog vara med. men i alla fall så är det inte derras föra brudjävlarnas fel. du hänger nog med på vad jag menar. du gjorde de i alla fall en gång i tiden

2008-03-20 @ 13:13:02
Postat av: Hanna

Vem fel är det då? någon gång upptäcker man att alla sorters relationer kan skada än.
Och man måste prova på, för att upptäcka.
Så nej jag hänger inte med vad du menar..

2008-03-21 @ 13:15:37
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0