Dammhögen Hanna

Jag har bestämt mig: Jag är hemma i morgon.
Jag ska tvätta och städa och stå i.
Vara duktig och förbereda mig för kvällen.
Undrar vad jag ska hitta på att ha på mig?

Började dagen med en disskution med minigrisen.
Jag är nog mer bitch än vad jag visste själv :o(
Men jag har ju även förklarat för honom hur jag funkar när jag tänker och det snurrar i huvudet, att han inte ska ta åt sig. Jag har tagit disskutionen med honom innan för att jag haft dåligt samvete.
Han har en gång sagt att han inte tar med sig jobbet hem, men han går hem med dåligt humör pågrund av mig?
Jaja det är löst nu. Vi kan iaf prata med varandra och det tycker jag är skönt!

Jag är väl en enda stor dammhög nu. Jag satte i gång och städa sista 1,5 timmarna. Jag soppade och Kristofer  sög. hehehe.. Vi rensade sånt som aldrig någon orkar ordentligt. Ett exempel är våran låda där man slänger spillbitar från bandsågen. Gisses vilket tråkigt jobb! 
Tittade dör vi städat och det kändes som det inte syntes att skit va vi hade gjort. Men hoppas att någon lägger märke till det :o)

Min kära kombo sticker i morgon och blir borta över helgen. 
Zanna, Christian med vän och hund kommer i morgon. Zanna säger att vi ska böraj dricka vid fyra.
Pallar jag verkligen det?

Stack in till min favorit frisör Tessan innan. Hon ska fixa mitt hår nästa torsdag :o)
Sen är min kisse bokad nu. Jag fick den jag ville! Bosse hade fel :o)
Så nu vill jag ha namnförslag på en randig lite kattflicka.
Ge ma :o)
 

Kommentarer
Postat av: emma

Iza e fint, men vet ju ej om de passar :P

2008-03-21 @ 10:09:08
URL: http://orkide86.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja Iza va fint!

2008-03-21 @ 10:47:31
URL: http://dimba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0