Bakis..

Jag är bakis, samtidigt som det är väldigt obehagligt, så är det rätt skönt.
Obehagligt för vem fan uppskattar att må dåligt?
Men skönt för att jag vet att, ja jag hade tid att parta loss igår och jag har tid att må dåligt idag.

Hade vi kul igår?
Ja det var lagom kul. Jag kommer skratta gott åt mina kära jobbarkompisar i morgon.
Gick en sväng till Friberg innan vi rymde till stadt. Där var det fart på det och grabbarna grus var bra på örat måste ju erkännas. Hahaha.
Sen till Stadt. Uffe jobbade där och han ska tydligen börja med det varannan lördag. Inte mina helger då. Men han funderade på att ändra dom för då visste han vart han hade mig och han kunde då själv välja om han ville prata med mig eller ej. Jag vet att han egentligen gillar mig :)

Kunde ha fått mig något igår om jag ville, av två olika eller kanske tre.
Och igår va jag faktiskt sugen för en gångs skull.
Idag är jag glad att inget hände, för jag vill inte egentligen. Jag ska inte.
Det tragiska är att jag övervägde att göra det med någon som suger i sängen, som jag vet suger i sängen.
Men det är för att han är min fantasi. 
När jag tittar på honom upplever jag honom såhär:
Han ser grym ut, lite härdad. Lång och vältränad och på något sätt lyser det som han säger: - Jag tar dej babe och jag ger dej en omgång du aldrig glömmer. Och jag kommer att ta dej hårt.
Men sen kommer man till sanningen: Han suger och har ingen stake. Det tar typ max 2 min så är det över. Tragiskt. 
Skönt att vara tjej. Heheh..
 
Nähä folket. Jag ska lägga mig på golvet och dö med mina vimmerbyvänner inna dom drar.

Uppdaterar mer sen


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

jobbigt att vara bakis :P

2008-03-09 @ 13:39:28
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0