Uppdatering om Tösen

Min katt har varit lte bitchig i några dagar när jag kommit hem.
Undrade vad det var med henne egentligen, så bitchig har hon aldrig varit emot just mig.
Kanske emot andra.
Igår natt när jag kom hem så lyfte jag upp henne och myste direkt med henne.
Vet ni vem som inte bitchade sedan? Jo fröken Tösen.
Så jag tänkte efter jag har inte gett henne så mycket tid när jag kommit hem på några dagar. Tjejen kände sig nog en aningen bortglömd.
Hon blev jätteglad sen och nu har vi varit vänner sedan dess. (förutom när hon väcker mig mellan 7-8)
Att ett djur kan vara så himla tydlig.

Ikväll beger hon sig till moster Lisa och ska vara där hela helgen under tiden hennes mor partar loss i Motala.
Blir konstigt att sova utan henne i natt, eller att komma hem till en tom lya.
Innan har ju Ted haft henne och då går jag ju raka vägen och hämtar henne.

Lisa har ett katthem hos dom. Sedan innan har dom Skorpan och Dennis hemma hos dom. Och sen några katter på ett ställe Bosse hyr. En av dom katterna (skorpans syster) har fått kattungar 3 stycken. Tyvärr blev den honan överkörd. Så nu har Lisa knäckt in som kattmamma så nu har dom 5 katter hemma i huset och sen kommer Tösen i helgen. Skorpan, Dennis, Tösen, Siri, Selma och Pelle. Det är bra för Tösen :)

Jajaja att bondkatter kan vara så intressant :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0