Sanningen ska fram

Jag har dejtat en kille i några dagar. Vi har haft väldiga disskutioner om festivalen och hur jag ska uppträda där.
Mycket snack om hångel och sex (nej jag ska inte ha sex).
Så här lät det idag:

H: - Men om jag hånglar och tänker på dej, då blir det ju som att jag hånglar med dej?
M:- Nej Hanna.
H:- Jo det var en bra ideé! Den tar vi!
M:- Jaha så är det okej om jag har sex när jag är i stockhom?
H:- Ja sätt en påse över huvudet på henne bara.

Hoppas ni förstår hur allvarliga vi var när detta sas till varandra. För vi var dödligt allvarliga. Jag svär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar du alla killar du dejtar? Inte kan d va i stan väl?! Vill också dejta igen...

2008-06-11 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0