Rosa nagellack

Det finns ett nagellack som jag konstigt nog trivs med.
Ett cerisrosa. Jag har sparat ut mina naglar, tänkte ha sommarfina naglar.
På min semster ska jag vara kvinna. Är det modernt med nagellack i år?
När Lina och jag bodde ihop hände det rätt ofta för att vara jag, att jag hade nagellack.
Och det jag har nu, älskade jag.
Jag har en såndär snyggkväll. Jag känner mig fräsch och snygg.
Jag kanske inte är den snyggaste i stan, men ikväll skinner jag lite.
Är det vädret eller något annat som gör det? *ler hemlighetsfullt*

Ska snart ta ner min tvätt som hänger ute, undrar om det har hunnit att torka egentligen?
Det ska bli så himla kul att träffa kusin CC ikväll, jag gillar honom skarpt och se hur stor Thea blivit :)

Nähä nu ska jag lägga ett til lager med rosa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0