Road trip

Nu sitter jag inväntar N. Så snart börjar våran road trip till Vimmerby och sedan till Falkenberg.
Kanske har jag fått äran att sitta med en liten valp i knät i ca 30 mil. Men det märks.

Midsommar igår och jag beslutade mig för att vara hemma. Så Ted och jag var och handlade för ca 16perosner ist för 6 stycken. Jag frågade Ted ungefär 1 miljon gånger om vi verkligen skulle ha så mycket och det skulle vi tydligen. Sen kom Zanna efter att vi hade ätit och så. En mycket full och go och glad Zanna måste jag tillägga :) Gisses vad tänker folk när jag oxå är uppe i samma varv som henne och vi är tillsammans. 
Sen begav vi oss till stan och hängde en stund på Frappe och avslutade på Harrys.
 
Jag hade en liten liten klänning på mig. Den var kort och lämnade inga detaljer åt fantasin.
Man missade mig inte. Den och high heels. Jag kunde ha varit livsfarlig om jag ansträngt mig lite mer och varit på lite bättre humör.
Teds bror hade kul åt att betrakta alla killar runt mig som tittade. Och jag fick mycket uppmärksamhet. Så såg ni tre blondiner på stan i sällskap så tillhörde jag det gänget. Natalie, Zannas brors tjej kom och höll oss sällskap en sväng. 
Teds bror berättade för mig att han tyckte synd om den killen som fångar mig men samtidigt att han får en bra tjej.
För jag kör mitt race och man får hänga på om man vill vara kvar, annars är det bara gå. Jag gör vad jag vill, att jag nog inte är enkel att tas med. Herre gud vilken självständig brud med attityd jag blivit. När blev jag henne? Men jag gillar det och jag känner mig säker på mig själv.
Så boys, vill ni ha denna donna får ni allt hänga med.

Sen möter jag en gamla dejt. Jag är lite svag för honom bara för att jag inte kan få honom. Och han berättar på en gång:

Gammal
dejt: - Du har legat med min granne.
H: - Har jag?
GD: - Ja på Hultsfredsfestivalen.
H: - Vem?
GD: - Daniel
H: - Daniel vem?
GD: - Daniel **********
H: - Har jag legat med honom?
GD: - Ja det säger han
H: - Det kan inte vara så att jag bara hånglade med honom?
GD: - Han sa att ni låg med varandra.
(disskutionen fortsatte...)

Det komiska i det hela är att jag och Clas (Teds bror) hade disskuterat på förfesten detta med att det oftare är killar som hittar på historier om vilka dom legat med. Jag var tveksam men fick det bekräftat rätt fort. Varför detta svineri?
Så om ni hör rycktet på stan att jag legat med en kille från viken på Hultan är det falskt. Vi hånglade bara och vi var inte i närheten av rulla runt tillsammans i gräset. Eller så tyckte han det?
Nej när tanken på sex på festivalen dök upp i mitt lilla huvud så försvann den rätt fort. Tänk er en snopp som förmodligen inte blivit tvättad på flera dagar. Så försök er tanken på att ha den i munnen eller i fröken mutta. Sexigt va? Gaah... jag är ju inte så jävla pryd kan jag ju lungt erkänna men även jag har mina gränser.



Äsch.



Jag skulle vilja bli bajsfull.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0