Nationaldag så överskattat?

Ja det är väl en trevlig tanke att fira sitt land, men hmm. Äsch jag bryr mig inte såå mycket.
Vi får iaf en extra ledig dag från jobbet om vi vill. Men jag har jobbat några timmar jag.
Kunden kommer och hämtar båten och då måste det putsas på den lite innan. Tabort fågelbajs bland annat.
J
ag har en vit helg, eller nja jag hade tänkt ha det. Jag tror att jag rubbar den ideén ikväll redan. Ska på middag hos moster E för moster U ska dit med min kusin CC och hans familj. Jag träffar nästan aldrig min kusin CC så jag vill ta chansen. Sen senare kanske om det faller mig in att jag går och möter upp Ted och övriga på stan. Får se. Jävligt skönt att vakna pigg i morgon dock.
Jag ska till stranden i morgon. Jag ska. Det bara är så! Hehehe. Någon som känner sig manad att följa med? Missa inte chansen nu:)

Annars så är planen för dagen att vara oerhört duktig och städa och tvätta alla min kläder idag. Vad är eran plan?

Jag ska börja att packa min kläder till hultan nu också när det är rent och så. På onsdag bär det av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0