Min packningsångest

Jag har en sån jävla packningsångest så att det är helt galet.
Jag vet inte vart jag ska börja eller vad jag ska ha med.
Kompisar säger: Men du har ju varit där innan.
Ja för typ 5 år sedan och jag var ung och naiv. Om det nu har med saken att göra vet jag inte.
Har tvättat håret nu, det var ett måste. Frågan är om man borde ta en dusch åtminstonde under dessa dagar, men det är sånt som märks.
Tösen ska bo hos Ted, han får det kul då hon är i trottsåldern typ.
Hon har börjat att hitta under täcket. Inte bra alls. Jag gillar det inte.
Hmm nej nu måste jag möta min ångest.

Kanske uppdaterar senare.



Hur kan jag vara perfekt för dej?

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du är perfekt om du är du... det är allt man kan begära.

2008-06-11 @ 06:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0