Med sorg i mitt hjärta

Jag har varit lite off i min tankeverksamhet dom senaste dagarna.
Har inte haft sug att skriva.
Har ni saknat mig?

Att jag inte har funkat i tankarna är att jag fick ett sjukt trist besked i lördags morse.
Min älskade Olivia hörde av sig.
Det som inte fick hända, det som inte skulle hända. Hände.
Olivia fick missfall.
Jag vet hur mycket Olivia såg fram emot att bli mamma och hur länge hon har längtat efter det.
Och nu har hon hittat någon hon vill leva med och hon känner sig redo att skaffa ett riktigt liv tillsammans med.
Ja många tycker att det kanske går fort fram. Men när det är rätt, så är det väl rätt.
Olivia har blivit en annan person med Mattias men samtidigt inte.
Hon är samma underbara Olivia men otroligt nog är hon en ännu bättre människa idag. (jag hoppas att du vet vad jag menar nu)


Olivia har i mina ögon rätt till all lycka hon kan få. Hon förtjänar det bästa! Inga disskutioner där.
Hon har jobbat för att komma till stjärnorna och hon verkar att ha hittat sin måne.
Tillsammans kommer dom att göra Tellus bättre.



Jag älskar dej världens bästa skåning!
Alla tankar går till dej just nu och jag finns här.


Kommentarer
Postat av: lovelyn

Usch vad tråkigt för Olivia och hennes Mattias. Känner med henne fast jag inte känner henne. Tur att hon har dig som vän i alla fall.

2008-06-02 @ 22:22:23
URL: http://lovelyn.blogg.se/
Postat av: ollan bollan

jag älskar dig så mycket.. när jag läser detta inlägg så rinner det tårar ner för mina kinder.. du är så underbar.. vi måste ses snart!! älskar dig som sagt.

Din alldeles egna skåning

2008-06-05 @ 10:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0