Killar har hjärtan av sten och tjejer har hjärtan av bomull?

Tjejer tror att killar har hjärtan av sten.
Killar tror att tjejer har hjärtan av bomull.

Men

Jag tror att det faktiskt det är mer åt andra hållet.

Tjejer har hjärtan av sten.
Killar har hjärtan av bomull.

För herregud, jag blir chockad när jag pratar med grabbar hur en del tjejer beter sig emot dom.
Vill vi ha makten och därför vi bitchar?
Vad vill vi vinna?
Märkner ni att jag skiver vi? Ja för jag tror att jag inte är ett dugg bättre i vissa lägen.
Jag kan vara grym, men jag är bestämd oxå. Har jag sagt att nu är det så här, så är det såhär. Oftast. Med vissa undantag.
Jag får lätt dåligt samvete, därför min ärlighet ofta dyker fram. Jag är ju korkat ärlig ibland rycktas det om.
Jag vinner inget på det jag spyr ut mig, förutom lite respekt när man smällt ner den hela sanninga som jag spyr ut titt som tätt.
Jag är inte konflikträdd längre.
Jag har ett temprament som inte är att leka med överhuvudtaget nu för tiden. Ja jag ska söka för det någon dag. Jag lovar.

Jag tappade spåret.

Men girls.... våra pojkar har bomullshjärtan dom oxå. Det var min poäng i det hela,

Kommentarer
Postat av: Lovisa

mm förstår inte heller hur vissa tjejer behandlar killar. förstår heller inte varför vissa LÅTER sig behandlas så om och om igen. men men, kärleken är väl blind 8-)

om man sen blir sårad av olika personer är ju ionte riktigt samma sak det kan man ju inte veta innan.



brutal ärlighet is the shit, är det man vinner på i längden!

2008-07-01 @ 17:05:32
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0