Jobbardag

Idag beger jag mig till jobbet.
Varför går jag upp så tidigt? Jo för att vara säker på att jag kommer upp.
Det är lite illa faktiskt.
Hoppas på en snabb och bra arbetsdag. Sen ska jag hem och sova en stund eller möta upp M.
Vi ska ta ett snack idag. Det behövs.
Det ska inte vara såhär efter bara två veckor. Jag bråkar med folk/par som har det såhär och det vill jag inte vara med om faktiskt.
Tänker aldrig bli ett offer eller vad man nu ska kalla det. Never!

Ska bli skönt att träffa Zanna imorgon. Saknar min bimbo.

Nähä nu ska jag trampa mig till jobbet. Rycktet gick i natt att jag kanske skulle få skjuss.
Men det verkar inte bli så då är det bara att sätta fart.

Borsta mina tänder och sticka.

Ha en fin dag, återkommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0