Jag lever fortfarande

När man är borta en hel helg så är det så svårt att få ihop ett bra inlägg. Jag får börja ha papper och penna med överallt, där jag kan skriva upp alla mina ideér och alla små händelser.
Men helgen har ungefär sett ut så här för att sammankorta det kort:

- Lärt känna nya tjejer med manliga yrken som jag, en svettsare och en plattläggare. Vi hade kul hela helgen så dom kommer att bo hos mig på vis.
- Lärt mig att två Stark på en gång är en för mycket ;)
- Insett att ligga sked är faktiskt det bästa sömnpillret.
- Kommit fram till att Viken är en håla.
- Erkännt för mig själv att jag är helt fixerad i min egna röv.
- Min katt är som sin mor, en Bitch.
- Förstått att jag har två nya storebröder, två Stark
- Bestämmt att lika barn leka bäst.
- Svartsjuka stinker.
- Jag är en jävel på att få såna med snopp att missuppfatta mig.

Jag orkar inte mer nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0