Jag är den andra kvinnan

På jobbet är vi i det stora hela bara män. I produktion är vi 4 tjejer plus 2 manpowerr.
2 plastare (Windyanställda)
2 elektriker (en windyanställd, en manpower)
1 Städare(?) (Manpower)
Och så jag som är inredningsmontör.
Det flesta är faktiskt i ett förhållande på jobbet.
Inte jag som ni vet.
Men det spelar ingen roll iaf på jobbet.
Mina arbetskollegor är mina vänner.
Inga dejtingsobjekt.
Men uppenbarligen ser flickvänner och fruar mig som ett hot.
Och grabbarna låter dom göra det oxå!!
Jag mesade om en fest förra veckan om festen i lördags till en arbetskompis.
Sambon hade hittat messet han skciade tillbaka att han nog inte kom hemifrån för att hon var hemma.
Det hade varit sura minner i helgen tydligen.
Vad hade hennes man för relation till den där Hanna egentligen?
Ja herregud.

Jag vill inte ha er killar.

Kommentarer
Postat av: Bimbo

är man så osäker på sin karl kanske det är dags att göra någonting åt det ? trams

2008-06-03 @ 09:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0