Hanna och vakterna

Ja jag har en last. Vakter.
Dom är heta och dom döljer hur dom ser ut egentligen.
Ni vet att jag skrivit om uniformer innan.
I Motala jobbade vakterna vakt P och vakt M från Västervik. Där finns även en snygg ung vakt ifrån Motala som jobbar i öltältet.
Det gör även vakt P och vakt M. Det finns två entrér till öltältet måste jag tillägga.
Så Hanna går fram lite fint och en aningen full fram till vakt P när jag vet att snyggingen är i den andra entrén och säger till vakt P:
- Jag har ett uppdrag till dej att ta reda på ifall den snygga vakten är singel.
Han är helt med på ideén, men vakt M är snabb under tiden jag står och frågar om snyggingen så går han till två till vakter. Ber dom att fråga i komradion om vakten är singel.
Det blir inte alls pinsamt när jag får beskedet att han inte är singel och han kommer emot oss för att kolla in bruden som ville ha fakta om honom. Han tittar och vänder.
En av dom andra vakterna menar på att hans kollega är singel som står jämte honom. En stor man som ser ut att vara på tok för gammal och ätit några för många färdigrätter.
Jag ler att säger att funkar inte.
Så ger han mig världens leende och säger:
- Men jag då?
På nytt med ett stort leende, samtidigt som jag känner mig en aning bortgjord så säger jag igen att det inte funkar så.
Sen flyr jag ifrån alla vakter och dricker lite mer cider/öl (minns inte vilket)

På lördagen står jag med Trädet och pratar med honom och med min Ted.
Samtidigt dyker han vakten som ville ge bort sig själv dagen innan. Och jag står och smsar med Tommy jag jobbade med på Hjältevad och han ger mig fina komplimanger om hur bra jag var att jobba med.
Jag visar kaxigt upp vilka fina mess jag får av Tommy för vakten. Och på något sätt flörtar jag omedvetet med honom och jag är uppe i varv och i mitt bästa esse.
Jag flummar och hoppar runt. Pratar lite med Trädet, och lite med vakten. Hoppar lite emellan. Skojbråkar med Robban i mellan åt.
Jag får ögonkontakt med vakten, han liksom vänder sig om för att se mig igen. Han ser rakt in i mina ögon och ger mig ett busigt leende, men samtidigt ett varmt. Samtidigt som han ler emot mig så klappar han på sina handbojor.
Jag ler lite generat tillbaka och sen såg jag honom inte igen.

Hur lyckas jag jämt, att komma in på ämnet sex? Även bara med ett par ögon och ett leende?

Kommentarer
Postat av: Lovisa

najs rå så har jag nåt å göra när jag inte har nåt å göra;p

å du höll igång rätt bra på vakterna där haha

2008-06-30 @ 20:11:00
URL: http://loveijsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan man flörta omedvetet?

2008-07-05 @ 09:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0