Godmorgon kl 17.34 på kvällen?

Jag la mig för att vila vid typ kankse 15.30? Nu har jag sovit i två timmar.
Jag är seg. Men jag ska in i duschen en sväng och bli lite pigg.
Ska prova mina inlines ikväll :)
Vilka vill komma på min begravning, ni kan anmäla er här!
Tösen ligger och sover hos mig och gjort det hela tiden. Heja. Vem kommer att vara pigg för 3 katter sen?
Jobbet rullar på och inte mer än så. Lite knepigt är det där just nu.
Ledig nu tills på måndag 13.50. Skönt eller jag jobbar två timmar i morgon på windy och så på stadt på lördagnatt.

Nähä babeis nu ska jag jumpa in i duschen och se fixa håret.
Sen måste jag höra av mig till mitt inlinessällskap :)


Uppdaterar om det mer sen..


Just det.

Jag ska få en ny design här, en unik. Men tösen som ska hjälpa mig ska bara ta studenten först och jag vill tänka lite hur jag vill ha det.

Sen ska det fan bli ändrig på bloggen. Hade lite i bakhuvudet att skaffa e helt ny blogg då. Men det finns lite minnen här jag vill spara på.
Så jag stannar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0