En Stadt på natt

Japp jag jobbade i natt igen.
Natten innehöll en del småroliga händelser och konverationer.

Jag hoppar in i garderoben så att J får röka, där står jag och blir uttråkad på en gång.
Vakten K går emot mig och in i garderoben. Jag står och hänger emot väggen och han ställer sig bakom på samma sätt.
Jag undrar för en stund vad han vill och han säger:
- Väktaren vi pratade om innan är här och är gay. Och vid chefen E står det en gay. Det är smått obehagligt.
Här fick jag em stor möjighet att mobba honom och jag tog självklart tillfället i akt.

Träffade N irl oxå, väldigt spännande.
Fick en märklig bild och undrar fortfarande vad som vill vara sagt med den och vad det föreställde.

Legat i solen idag. Idiotiskt nog valde vi scanvik och där blåste det som fan. Jag frös och vi gav upp efter ett par timmar, men där kan man ju cykla ut lätt : I like.

Nähä dags för att dusck lite och förbereda för Hultan:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har ju en del förkortningar på en massa olika personer, kan inte du skriva upp alla förklortningar o sen skriva om de är en tjej el en kill o va du har för relation till dom så man hänger med lite mer

2008-06-08 @ 19:03:57
Postat av: Hanna

Jag har valt med flit att göra så då det är en liten stad och många läsare.

2008-06-08 @ 23:44:46
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0