Då drar vi

Snart drar vi, om ett par timmar till motala.
Ska bli skönt.
Tack vare Puttejävel på jobbet så har jag målat naglarna svarta.
Hmm första gången för mig kan jag ju erkänna....och jag vet inte om jag gillar det.
Jag är ju lite kräsen. Men jag tar med grejor så att jag kan tabort det.
 Igår stod jag i båten och Putte utanför så jag sticker in handen i portlighetsen (fönstret på båten) för att klämma på hans knä.
Då håller han fast min hand och lägger världens största simsonhög (svart klägg,limm) över mina naglar. Det är lögn i helevete att få bort.
Så för att inte se ut som jag rivit runt i röven på mig själv försöker jag nu dölja det väl med nagellack.
Hmm... shopping idag med...yeah!

Jag kommer att bloggpause (jag är som blondinbella hahahaha) över helgen. Sakna mig inte för mycket nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

YYYYYlert

2008-06-28 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0