Är bitterfittan kvar?

Jag vet inte.

Hade ett par diskusstioner på msn i förgår. Den  första gick ungefär såhär:

P:
Men tror du verkligen att du alltid kommer att vara singel?
H:
Vet inte, men det känns så.
H:
Jag kräver så mycket av mig själv och av personen jag träffar.
P:
Men det är bra, men vill ju ha det bra.
H:
Tycker du inte jag passar som singel?
P:
Nej vill att du ska vara lycklig och nykär.

Den andra ungefär såhär:

S:
Hur går det med grabbarna?
H:
Äsch jag har lagt ner. Jag klara mig bra själv. Bara jag har någon som sätter på mig ibland.
S:
Grattis!
H:
Va?
S:
Ja grattis! Bra! Det är bra när man inser att man kan vara singel och trivs med det. För då blir man inte galen och man mår bättre i sig själv.

Rätt roligt att få så olika svar om samma ämne.
Ensam är stark!

Motala i helgen here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0