Anticimex

Jag skulle kunna om jag orkade, om jag inte vore död efter våran road trip på 70 mil igår och mina 10 timmars sömn sedan i fredags med öldrickande inblandat under den vakna tiden uppdatera er.
Men vi är hemma, vi lever. Noelle har fått hem ungefär världens sötaste Holländska hederhunds flicka på 8 veckor.
Vi tillbringade natten hos Put och mitt lag kom tvåa på hans tipspromenad (nej jag säger inte hur många lag vi var)
Och jag vann en Anticimexkeps, fin va? Laget fick ungefär 10 kepsar på 3 personer. Så vi delade ut resten. Lite kul att Klykan som hade bidragit med det priset vann det. Han hade säkert inga från tidigare....hahaha

Är jag inte fin? Jag är sliten som fan.


Kommentarer
Postat av: Put

Har sovit lite mer än så, men kul hade vi ler

kan avsläja att det var två lag som deltog i lekarna fnissar /lekledan`n

2008-06-22 @ 15:10:01
Postat av: Hanna

Du kanske, men icke jag. Jag vet inte hur sömn funkar.

Varför avslöjar du min hemlighet.. morr. Jag ska allat skicka katten på dej

2008-06-22 @ 15:20:40
URL: http://dimba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0