En snabbis

Ja jag får skriva lite kort vad som händer och sker. Jag har nu hmm 7,5 dag kvar innan semestern sätter fart och jag längtar och berhöver det verkligen. 4 långa veckor då jag bestämmer helt själv.
Alexandra, min lillasyster jobbar på Windy som sommararbetare i 3 veckor. 07.00 - 15.30 Mån - Tors. Lyxtider.
Så hon bor här nu från söndag - torsdag i 3 veckor. Eller nästa helg stannar hon nog för då är det visfestivalen.
Jag borde väl egentligen jobba över idag egentligen men jag tittar på min lya och suckar.
Sandra ska ju sova här på fredag eftersom personalfesten är då. Det blir för övrigt en väldigt stressad dag. Jobb 06.45-12.00. Frisör 13.00 - minst 15.00. Sen dusch, sminkning och påklädning fort. 17.00 ska  jag vara på Windy igen för party. Fullast vinner.

Annars?

Jo det rullar. Jag hinner inte mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0