Hoppas att det går bra.

Hoppas att min flytt går bra i morgon..

Herr ärlighetsman.
Du såg den ju bara på bild. Den va typ 1m hög, 70cm lång och 30cm djup. Tror du inte jag har koll på läget?
Dock blev den ju som sagt grymt ful och nu i efterhand skämms man lite, med tanke på vad jag kan åstadkomma.


Tjejer blir i normalt fall glada av blommor, jag blir glad av en durk.




Idag har jag funderat på ett visst ämne. Mest för att vi disskuterar det ofta på jobbet, eller disskuterar och disskuterar (våra äkta hälftar pratar om oss på jobbet tjejer rätt mycket).
Jag har tänkte mycket hur killarna/männen/gubbarna ser sina äkta hälftar och hur deras förhållande är.

Vi har dom killarna som har väldigt svartsjuka hälftar där hemma.

Vi har ett exempel där en arbetskollegas tjej har frågat om han måste umgås med mig. Hon tycker alltså att MM inte behöver prata med mig när i vi perioder har gått jämte varandrat och jobbat. Det blir lite svårt att försöka göra ett jobb tillsammans då som vi inte väljer. Men som tur hade MM lite vett att svara: - att ja det måste jag, vi jobbar ihop. Och om jag inte ska umgås med henne är det jag som avgör det.

En annan kollega Dr.P hans flickvän är så sotis att hon hade ringt 3 gånger när han var på väg och skulle sola. Han skulle aldrig drömma om att berätta att han jobbar med mig, att det är en ung tjej som lär upp honom. Han säger att hans förhållande skulle dö då.
 
Men hallå vakna! varför är man i en sån relation där svartsjukan är sååå stor? I min värld är det orimligt.
Nej det handlar om tillit och förtroende, att lita att man är det bästa i den andras värld.

Jag skojade med en vän att vi kunde ju bli tillsammans och ha ett öppet förhållande, han tyckte att vi skulle skaffa varsitt förhållande och sen vara med varandra. Men efter en stund sa han att: -du skulle aldrig kunna vara ihop med mig. Jag frågade varför och han svarade: - För att du vet att jag varit otrogen i alla mina förhållande, du skulle ju hålla mig med järnhandske.

Men om vi låtsas nu att vi var kära i varandra och jag beslutade mig för att gå in ett förhållande med denna killen då får man ju faktiskt ta relationen för vad den är. Jag tycker att om man har gått in i en sån relation får man ju faktiskt lita på killen, åtminstonde försöka. Det är ju som med barn och djur, litar man inte på dom litar dom inte på dej och allt blir pannkaka.

Nej jag får fortsätta på detta en annan dag, jag är skit trött.

Hörrö ni, kommentera min blogg lite, vad är dåligt, vad är bra. Vad borde jag in på mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0