Skönt

Började dagen igen med en promenad med Bada. Han var lite seg, men konstigt när man druckit typ 6 glas rödvin. Då får man skylla sig själv faktiskt =o) jag la mig halv tre i natt, shit lite trött efter promenixen. La mig och sov ett par timmar, måste ju vara pigg ikväll =o).
Jag tror att Bada tycker att jag är lite långsam när jag går. Men jag kan inte öka farten mer för då skulle jag nog slänga på tok för mycket med armen och det skulle leda till att jag skulle få kramp i axeln.

Jag har kommit på vart jag skulle tänka mig att ha en tatuering oxå. Framme på axeln typ, det skulle jag tycka vara fint....eller? Får fundera på det lite till. Det måste ju verkligen kännas rätt!

Nu ska dom få! Imorgon är det vi som drar till polisen i Hultsfred. Skönt att pratat med Lina idag, mycket släppte iaf för ett tag framöver.

Jag ska ner på Harrys och ge Ollan bollan världens kram idag! hon förtjänar det!

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0